Kelly's Adventures

Het ging veels te snel...

Hoi allemaal,

Ik ben al 43 daagjes thuis maar in die 43 dagen is het niet in me opgekomen om mijn laatste blog te schrijven...
Oeps tja dan schrijf ik die nu maar!
Alle foto's staan al op facebook dus gelukkig kan ik een beetje kijken wat ik precies heb gedaan in de laatste 20 dagen in Amerika.
1 ding ben ik sowieso niet vergeten... DISNEY WORLD!

Disney World was echt geweldig ik voelde me een klein kind toen ik HET KASTEEL zag! Ik heb zo veel leuke dingen gezien en gedaan in Disney! Het mooiste wat er was was toch wel het vuurwerk! Men hostbroer zei je moet het niet filmen maar gewoon bekijken en dat deed ik dan ook... Het is zo gaaf er worden stukjes van alle Disney films via lichtprojectors geprojecteerd op het kasteel en met duizenden mensen om je heen die deze stukjes mee kunnen zingen of gewoon zo hard klappen aan t einde krijg je echt kippenvel!
Het was geweldig ik ben in alle parken van Disney geweest - Animal Kingdom, Epcot, Hollywood Studio's en natuurlijk Magic Kingdom!

Naast 5 daagjes in Florida gelopen te hebben ben ik "thuis" in Delaware nog naar het strand geweest met me oude opvanggezin waar ik het heel erg naar me zin heb gehad! Samen met Beth en haar 2 meiden gezellig de golven in en 's avonds in het strandhuis blijven slapen!
Het was echt gezellig!

De Afscheidlunches, zwemmen, Cirque Du Solei en bioscoopbezoekjes waren ook erg leuk, maar ook wel weer een beetje rot omdat ik dan weer afscheid moest nemen...

Ook heb ik nog wat sleepovers gehad. Een daarvan was bij een vriendin in een tent in de tuin, maar de tuin is zo groot dat het net leek of je aan het kamperen was. Wel een grappig ding; we hadden wel een flatscreen met Netflix in de tent staan dus tja of t echt kamperen was?! Haha
Andere sleepover was bij Catie en Catie nog de laatste nacht bij mij.

Wat erg moeilijk is naast afscheid nemen? Me koffer inpakken... Ik ben met 1 grote en 1 kleine kofferen 1 overvolle rugzak naar huis gegaan!

Maar voor ik naar huis ging moest ik natuurlijk afscheid nemen van mij hostfamily!
Me hostbroer en Hostdad moesten werken dus konden niet mee naar het vliegveld...
Gelukkig mochten me hostmoeder, hostzusje en Catie mee naar de Gate zodat ik niet alleen op het vliegveld 2.5 uur hoefde te zitten wachten! Vlak voor ik het vliegtuig in ging kwamen dan de echte tranen tja het is nu echt voorbij dacht ik...

309 dagen in Amerika met ups en downs, 5 verschillende families die mij veel hebben geleerd over Amerika, een operatie, veel vrienden en memories rijker...
Amerika je wasmooi!

Bedankt voor het lezen van me blogs!

Knuffels
Kelly

Reacties

Reacties

anja.zwart @casema.nl

Het was leuk om te lezen. Je hebt er een mooie herinnering bij. Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active