Kelly's Adventures

Its Spring

Hoi allemaal,

Het is springbreak en daarom kon ik eindelijk weer een blog schrijven! Haha ik heb het zo druk de laatste tijd! Dus ik begin maar gewoon met vertellen wat ik weer heb gedaan de afgelopen tijd....

School is school maar Amerikaanse school betekend sport en anders zijn! Ik heb de laatste ijshockeywedstrijden van mijn school gekeken en ben nu zelf druk bezig met sport!
Om in een team te komen moet je hier try-outs doen en de softball try-outs waren 3 dagen lang dingen doen die ik eigenlijk nog niet eerder had gedaan! Maar na die 3 dagen werd de lijst in de gang opgehangen en ik had het team gehaald!! Ik was zo blij! Misschien hebben jullie de foto wel al gezien op facebook!
Maar naast softbal zit ik dus ook in het Track&Field team (atletiek) en nee ik ren niet hoor hahah ze wilde me hebben voor kogelstoten en discus werpen! Dus dat doe ik er dan ook maar bij... Het is best wel zwaar; sommige dagen heb ik 4 uur lang trainen... Dus als om 7:25 op school mijn eerste les begint kom ik precies 12 uur later of misschien nog wel wat later om 7:25 's avonds weer thuis....
Na mijn eerste softballwedstrijd, waar ik een punt scoorde, kreeg ik de wedstrijdbal! Deze softbal heb ik laten teken door iedereen van het team!

Op school zijn er ook andere dingen te doen;
- toetsdag ohja ik hoefde niks te doen dus dekentje mee naar school!
- Mini kinderboerderij op school
- Kunst, mijn favoriete 1.5 uur les!
- Alles draait hier om sport maar er zijn ook veel drugs/ heroïne problemen hier. Er werd een drugs assemble gehouden en hiervoor kwam een Ex-NBA basketbalspeler bij ons op school die verslaafd is geweest.
- Brandalarm tijdens schoolmusical... Best wel zielig voor de cast!
- Gesprekken met invalleraar over "hoe de jeugd zich gedraagt" wat eerlijk gezegd super interessant was om over te praten omdat er zo veel verschillende meningen over zijn!
- & omdat echt iedereen het wilde zien en omdat ik een keer genoeg tijd had in het weekend had ik men haar gestijlt

Verder is het Amerikaanse leven net als het Nederlandse leven denk ik... Of ik ben vergeten hoe het Nederlandse leven is... Er zijn gezellige meidenavonden & sleepovers -De film miracles from heaven is een aanrader!-
Iets wat iedereen hier helemaal geweldig vind is Waterijs. Dus First day of spring FREE WATER ICE bij Rita's haha het is echt lekker :)

Ook ben ik bij de universiteit van Delaware geweest- niet naar binnen ofz maar gewoon rondgelopen en beetje in de winkeltjes gekeken enz.
Paasdinner met de familie hier was gezellig maar niet heel speciaal want jammer genoeg was/is iedereen van mijn gastgezin ziek...

Ook heb ik Skypegesprekken met oma en pap&mam gehad tijdens een gesprek vertelde mam dat men konijntje was overleden :( maar verder gaat alles goed :)

Tijdens springbreak (deze week) heb ik afgesproken met vrienden en ben ik ook naar de dierentuin geweest! Zondag ga ik naar NYC en dan maandag weer naar school!

De tijd vliegt wanneer je het leuk hebt maar 1 voordeel van het vroege opstaan....
Iedere morgen kijk ik naar die super mooie zonsopgang waar ik verliefd op ben! Want iedere morgen rijd ik over de brug naar school en dan gaat de zon op over het water... Het is echt super en dan realiseer ik me hoe blij ik ben met deze mogelijkheid in Amerika! Ik hou van me ouders en ben ze ontzettend dankbaar!

Knuffels vanuit Amerika!

Kelly <3

Reacties

Reacties

jennifer

Leuk leuk weer allemaal... wat zal je dit straks gaan missen...maar voor nu geniet en blijf genieten. Kus jennifer

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active