Kelly's Adventures

USA <3

Hoi allemaal,

De afgelopen 3/4 weken heb ik weer aardig wat dingen meegemaakt ik zal maar beginnen bij het meest Amerikaanse wat ik heb gedaan; Prom.


Prom was in een woord geweldig! Het was niet zoals je in de films ziet maar het was super leuk! Samen met de meiden haar en make-up doen en eenmaal jurken aan lekker veel foto's maken!
Aangekomen bij het hotel lopen we naar de balzaal waar er meer dan 50 mooi opgemaakte ronde tafels staan, waar er kroonluchters hangen en de DJ nog rustige muziek draait voor tijdens het dinner. Het dinner was super gezellig! Rond half 11 werd de King & Queen bekend gemaakt. En nadat Prom in de balzaal was afgelopen gingen we naar school toe waar er afterprom was.
Prom en alles erom heen was echt een super ervaring!

Laatste schoolweek & finals waren de week na Prom. Deze week ging net als alle andere weken snel, veels te snel! Afscheid nemen van vrienden die je waarschijnlijk niet meer zal zien en jaarboeken vol schrijven.
Samen met 50 andere studenten zijn we naar HersheyPark geweest een pretpark van het chocolade merk Hershey! Super leuk maar lekker onvoorspelbaar weer...
Het afsluiten van de sporten word gedaan door een Banquet, waar studenten awards krijgen. Dit is super gezellig maar de meiden van het track team deden nog een poolparty om het nog leuker af te sluiten!

Op donderdag, de dag van mijn laatste final had ik na de final Graduation rehearsal. Dat is een verplichte activiteit anders mag je niet meelopen in de originele Graduation. Dit is de reden dat ik mijn ouders niet van het vliegveld kon ophalen dus donderdag 19 mei om 4:15 smiddags tijdens mijn laatste softball wedstrijd kwamen mijn ouders aan.

Ik moest wachten tot de inning over was tot ik naar me ouders toe kon want ik stond in het veld... Maar eindelijk na 267 dagen gaf ik mijn ouders weer een knuffel!

De week dat mijn ouders hier waren hebben we veel gedaan en gezien! We zijn naar NYC - Washington DC - Philadelphia - Baltimore & het strand geweest.
En natuurlijk waar ze voor kwamen; Graduation!
Graduation was A-MA-ZING me hostbroer vroeg aan het einde van de avond doen je wangen zeer? Want ik had een Smile van oor tot oor de hele avond!
Na Graduation gingen we uiteten en toen kreeg ik mijn cadeau van mijn hostouders;
OP VAKANTIE NAAR DISNEYWORLD!
15 juni rijden we naar Florida, van 16-21 juni verblijven wij in het Dolphin Hotel van Disney!

Naast de familievakantie doen we veel andere dingen samen van aardbeien plukken tot vissen op het strand in de avond & van de laatste APPO sportwedstrijd tot DE NASCAR RACE!! Dit gezin is geweldig en ik ben super blij dat ik mijn avontuur met hun mag afsluiten!

Andere vrienden / Exchangestudenten gaan nu al weg dus de afgelopen dagen heb ik wat afscheidsfeestjes/dinners gehad!

Naast de afscheidsfeestjes zijn er ook andere poolparty's ~ iets wat heel normaal is in Amerika want bijna iedereen heeft een zwembad!
Zo ook op Memorial day lekker gezellig bij het zwembad!


Ik heb nog 20 nachtjes in Amerika en dan kom ik terug in Nederland...

Iedereen vraagt of ik blij ben naar huis te gaan; mijn antwoord is nog steeds Nee... Ik heb een leven in 1 jaar opgebouwd en ik wil/kan geen gedag zeggen.

"Exchange isn't a year in your life,It's a life in a year!"

Knuffels uit Amerika,
Kelly

Reacties

Reacties

Jennufer

Mooi geschreven en gezegd. Diep respect. Geniet nog lekker van je tijd daar en wie weet ga je snel toch weer terug naar waar je nu bent. Dikke kus Jennifer

anja.zwart @casema.nl

Super leuk allemaal kelly. Afscheid nemen bestaat niet helemaal. Je kunt nog altijd terug. Maar zul je eerst hier je studie moeten afmaken en natuurlijk kleine bijkomstigheid....sparen hihi. Geniet er nog volop van. Groetjes van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active