Kelly's Adventures

Ge-Amerikaniseerd...

Hoi allemaal!

Het is alweer meer dan een maandje terug dat ik jullie een update heb gegeven dus ik dacht schrijf maar even een blog!

Alles wordt zo gewoon, ik zit hier nu al 173 dagen!! Ik zat gister door me foto's heen te kijken en het lijkt allemaal als de dag van gister dat ik al die dingetjes deed! 'S ochtends in de gele bus zitten en soms smiddags in de bus naar huis in slaap vallen.. haha ja hetkan vermoeiend zijn het amerikaanse level!Maar wat is het leuk....

Afgelopen maand heb ik weer wat dingetjes gedaan hoor, toch heeft bijna alles wel een beetje te maken met school;

De eerste week na de vakantie had ik finals, soort van examen van de vakken die ik het eerste semester heb gehad. Cijfers: 99% voor Spaans, 99% voor wiskunde, 97% voor kunst en 82% voor Biologie.
Na de finals had ik een lang weekend en daarna begon me nieuwe semester.
Het nieuwe semester betekend nieuwe vakken en nieuwe mensen! Eerlijk; ik was wel een beetje zenuwachtig hoor; weer allemaal nieuwe mensen in nieuwe klassen! Maar het is weer helemaal leuk en heb echt veel lol in me klassen! Dit semester heb ik kinderontwikkeling, geschiedenis, weer kunst alleen nu een hoger level, en Engels!
De reden dat ik kunst op een hoger level heb gekozen is omdat de school men kunst in de kunstshow wil plaatsen!!! Super gaaf!!

Wat typische Amerikaanse dingetjes die ik de afgelopen maand heb gedaan;
- Geholpen girlscoutkoekjes verkopen
- Promdress passen!!
- School peprally
- School sportwedstrijden; zoals de basketbal wedstrijden, icehockey wedstrijd en wrestling matches!
- Sneeuwdagen!!! Jaa heerlijk!! Lekker vrij zodat je in de sneeuw kan lopen/spelen! Ook heb ik op de snelweg gelopen omdat het verboden was om auto te rijden met zoveel sneeuw op de grond!

Zelf ben ik ook weer begonnen met echt sporten na me operatie; ik doe nu met het softballteam workouts tot de try-outs in maart zijn om in het team te komen!

Een ander sportding wat groot is; de superbowl!! Ja die heb ik ook gekeken! Een football wedstrijd die om 6 uur begint en pas om 10 uur is afgelopen! En wat de mensen hier het leukste vinden is de halftimeshow! Ook de reclames - die ik super irritant vond want het waren er zo'n 10 om de 3 minuten spelen....

Gister was het Valentijnsdag en die heb ik samen met vriendinnen doorgebracht! We hebben films gekeken en pizza gegeten, zoals het hoort als je geen Valentijn hebt!

Vandaag is/was het presidents-day wat betekend een dagje vrij! Ik doe veel dingetjes die soms niet zo interessant lijken maar alles wat ik hier doe vind ik speciaal haha maar soms verveel ik me ook wel hoor! Maar de tijd gaat zo snel hier! Ik heb heel veel lol en wil eigenlijk niet weg... Nog 124 dagen voordat ik het vliegtuig instap terug naar Nederland... Laten die 124 dagen alsjeblieft lang duren want de afgelopen 173 dagen vlogen voorbij!

Bedankt voor het lezen :)

Knuffels!
Kelly

Reacties

Reacties

anja.zwart@casema.nl

Hoi kelly, heerlijk toch om zo te genieten van vooral veel lol te hebben. Hier zijn de dagen toch gewoon...... Saai, druk, vervelend, nat etcetera. Dus neem het ervan. Geniet ervan en veel plezier met je toch steeds nieuwe dingetjes. Lieve groetjes

Jennifer

Het Kelly,

Leuk om weer eens wat van je te lezen.
173dgn alweer daar de tijd vliegt in der daad voorbij en hoop voir jou dat die andere dagen nog lang mogen duren maar de mensen hier missen jou enorm. Ik weet zeker als je weer in Nederland ben fa je weer je schade inhalen met allemaal leuke dingen met je moeder en misschien je vader ook ???????? en dan al je vriendinnen die jou hier ook missen en gemist hebben. Geniet er nog lekker van en kijk uit naar jou volgende blog. Dikke ???? en knuffel Jennufer

Jennifer

Telefoon maakt erweer iets anders van. Moest staan Hey Kelly ????????en het woord inderdaad aan elkaar en niet in hakken ????????????en fa is ga ????voir is voor...maar goed je begrijpt me wel denk ik ????????????????????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active