Kelly's Adventures

Happy New Year

Hoi allemaal!

Het is alweer een maandje terug dat ik jullie een update heb gegeven dus ik dacht ik geef jullie maar ff die update voor ik morgen weer naar school ga!

De afgelopen maand heb ik weer wat meegemaakt; van een 50 jarig jubileum tot kerst. Ik begin maar gewoon bij het begin....

Op 6 december ging ik samen met de familie naar het 50 jarig jubileum van uncle Bob en aunt Ruby. Het was zo leuk om te zien hoe die 2 na 50 jaar nog zo gelukkig zijn!
Nadat het feestje afgelopen was liepen we nog even door de winkelstraat en was is het dan leuk om echt van die typische kleine ouderwetse winkeltjes te zien met van die mooie kerstverlichting.

Winkelen in de super grote mall is dan tijdens deze periode van het jaar nog leuker; sales, verlichting & de "echte" Santa waarmee je op de foto kan!

Deze maand heb ik dan ook wat familiediners gehad; bij Pops (opa), de hele familie bij ons en dan natuurlijk het Kerstdiner bij ons thuis.

In Delaware zitten 7 andere Exchange studenten. En omdat kerstvakantie was hebben we met zen alle een klein kerstfeestje gehad.

Samen met vrienden naar de film, sleepovers en nog meer van die romcommovies is wat ik heb gedaan op de dagen dat het geen kerst en oud&nieuw was.

Kerst zelf was leuk! Maar wel heel anders dan in Nederland.
In Nederland draait het om familie en eten en hier niet zo erg om het eten maar natuurlijk om de cadeaus! En wat heb ik veel gekregen super leuke en ook schattige dingen! Cadeautjes uitpakken duurde totaal zo'n 5 uur met wel wat pauzes hoor ;)

Op New years Eve (de dag zelf) eerst lekker winkelen en daarna uiteten.
'S avonds gezellig met de meiden lekker s'mores maken bij onze 'bonfire' en natuurlijk om 12 de bal in NYC zien vallen! Happy New Year!
Geen vuurwerk afgestoken maar wel wat sterretjes!

In de vakantie heb ik aardig wat dingen gedaan en heb ik niet echt uit kunnen rusten...

De vakantie is jammer genoeg al weer over -> morgen gewoon weer om 6 uur eruit om naar school te gaan.


Bedankt voor het lezen van me blog!

De beste wensen voor 2016!

Knuffels,
Kelly

Reacties

Reacties

anja.zwart@casema.nl

hey kelly,
jammer weer naar school. romy en mitchell hadden vandaag nog vrij, maar eric en ik moesten ook weer gewoon aan de bak. op naar de voorjaarsvakantie hihi. het ziet er allemaal top uit , je mag wel uitkijken dat je niet verliefd gaat worden want dan ben je verplicht om dat allemaal eigen te maken hihi. wij hebben vandaag bij oma smith de kerstboom opgeruimd . die gaat zich opmaken voor haar verjaardagsfeest haha grapje hoor. fijne voortzetting van je avontuur en we zien wel weer wat voorbij komen. groetjes van ons x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active