Kelly's Adventures

100 dagen in Amerikaaa

Woow wat ging dat snel; al 100 dagen in Amerikaa! En wat heb ik veel meegemaakt! NYC, Washington D.C., Homecoming, Halloween, een Rodeo, een hockeywedstrijd in het stadion van de universiteit en mijn verjaardag! Dit zijn maar een paar highlights!

Sinds me laatste laatste blog is er eigelijk 1 wat minder leuke highlight! Want de zaterdag (7nov) na me laatste blog ben ik in het ziekenhuis beland na iets meer dan 12 uur super veel pijn in me buik te hebben gehad en niet kunnen slapen naar de dokter gegaan en de dokter dat dat het me appendix was dus er werd een ambulance gebeld en ik werd naar de emergencyroom gebracht... Jammer genoeg moest ik een uur in de gang liggen voor ik medicijnen tegen de pijn krijg want ze willen hier zeker weten dat je pijn hebt en niet drug verslaafd ben en gratis pijnmedicatie wil... Lig je dan!
Eindelijk een kamer en goede medicatie; en na wat testjes en een catscan wisten ze zeker dat ik een blindedarmontsteking had.
Ik werd 's avonds geopereerd en na een nacht in het ziekenhuis kon ik de volgende dag om 12 terug naar huis.
Een week geen school gehad om te herstellen. En ik dacht altijd dat deze operatie niks zou zijn... Nou het is echt heeeeel wat vervelender en pijnlijker dan je denkt!

Na die week eindelijk weer naar school maar als ik moet lachen doet t zo'n zeer!
Na dat weekje op zaterdag het huis aan de buitenkant helemaal versieren zoals je het in films ziet! Over de top! En als eerste van de straat! Hahah
En met kerstmuziek aan... Het voelde alsof het de volgende dag kerst zou zijn.

Maar thanksgiving moest nog komen!
Zoals je het op tv ziet een diner met veels te veel eten; turkey, ham, zoete aardappels marshmallows, aardappelpuree, bonen, broodjes, koekjes, ijs en pie (verschillende taarten; appeltaart, bosvruchten en pompoen)
Het was super gezellig bij familie in Maryland!
Na thanksgiving komt black friday!
Ik heb niet geshopt zoals ik zou willen dit omdat ik in een andere staat zat en mijn familie had een traditie om naar een speciale winkel te gaan voor kerstinkopen!
Online dan maar wat dingetjes gekocht!

We hebben dan ook de zondag na thanksgiving de kerstboom opgezet die 12ft (3.5m) hoog is en van top tot teen verschillende beeldjes heeft met allemaal een eigen betekenis heeft het voelt echt als kerst!

Ook heb ik samen met de ayusa groep lekker geshopt en veel gelachen!

Ookal hebben ik nog wat doktersbezoeken gehad en is het soms moeilijk om dit mee te maken zonder mijn eigen ouders het gaat goedkomen en ik loop 24mei 2016 gewoon mee in de graduation ceremonie!
Ik heb vandaag een award certificaat 'High Honor Roll' gekregen voor mijn uitstekende cijfers!

En daarmee sluit ik deze veels te lange blog af!

Bedankt voor t lezen!

Op naar de volgende 100 dagen!
Knuffknuff

Kelly <3

Reacties

Reacties

Anja.zwart@casema.nl

Hey Kelly, het gaat idd super snel. Met plussen en minnen maar al met al toch super om zo'n kans te krijgen. Hier begint de kerstboom ???? trouwens wel al op vele plekken zijn plaats te krijgen. Maar ik zeg eerst sinterklaas hihi. Geniet van alles en op naar de kerst ????. Groetjes en hou je taai

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active