Kelly's Adventures

Groots Nieuws & Halloween

Hoi allemaal,

Alweer meer dan 2 weekjesterug dat ik me laatste blogschreefdus ik dacht ik geef jullie maar weer eens ff een update!

Afgelopen 2 weken toch weer heel wat meegemaakt; gewoon wat hockeywedstrijden, een pastaparty en school, SixFlags fright fest, Halloween en groots nieuws!

Oke ik begin bij het grote nieuws!
Vorige week woensdag kreeg ik 's avonds het nieuws;
IK HEB EEN NIEUW GASTGEZIN!!!
Jaa eindelijk een gezin voor het hele jaar!! Was super blij maar ook wel een beetje verdrietig, dit omdat waar ik nu zat 3 grappige broertjes had en een super lieve hostmom die het super vond om een dochter te hebben!
Maar ik ben nu verhuist naar een ander super leuk gezin!
Ik heb een Hostmom: Megan, Hostdad: Scot, hostgrandma: Lisa en een hostzusje: Mallory! Super gezellig en een super lief gezin!
Dus ik zit nu op hun bank me blog te schrijven!

Ook heb ik Halloween met Mallory gevierd! We gingen trick or treaten want ik heb dat nog nooit gedaan dus was leuk om toch te doen! En het is dus helemaal niet raar om als ouder kind dat hier te doen wat je zou denken! Want heel wat meiden die ik ken gingen ook trick or treaten! Heel wat deuren en heel wat snoep later nog s'mores gemaakt en daarna naar huis!


Het grappige aan de dag na Halloween, behalve dat het november is? De kerstspullen komen dan langzaam de kast uit in Amerika! Dus in mijn huis hier staat er al een klein kerstboompje!
Ook hebben ze het heel vaak over thanksgiving; het eten!


Nu wat over SixFlags;
Wat was het leukkk!! Samen met andere Exchange students naar SixFlags, Michelle uit NL en Sonja uit Duitsland dan ook de andere jongens. In het park was het tot 6 uur erg rustig, dus we konden de achtbanen in zonder in de rij te staan! Maar eerst foto's maken in de doodskist en met tweetie! Daarna door naar achtbanen; eerst de roar (de houte achtbaan) super leuk en geen wachtrijen dus vaak 2-3 keer in een achtbaan kunnen! De leukste waren de joker, superman and badman (waar je begint op je rug en tijdens de rit het lijkt of je vliegt op je buik!)
's avonds heel wat gillen in de spookhuizen; een spookhuis was in het bos gewoon rondlopen en met een klein groepje... Maar ik liep voorop! Komt er een man de bosjes uitspringen en in je gezicht schreeuwen...! Nou ik denk dat ik heel wat harder schreeuwde in zijn gezicht! ;) wat waren de haunted houses leukk!
Rond half 1 thuis; het was echt super!

Jammer genoeg is het hockeyseizoen afgelopen dus voorlopig ff geen wedstrijden, pastaparty's en elke dag 2 uur trainen! De laatste wedstrijd was wel heel leuk; dit omdat ik scoorden! (Maar best raar afgelopen maandag voor het eerst na school thuisgekomen en dat is ook wel ff lekker!)

Op school is de eerste markingperiod voorbij wat betekend dat ik over de helft van het eerste semester zit! Dus 1/4 van mijn Exchange programma zit er al op! Wat gaat het snel!!!!

Ik hou jullie op de hoogte!

Knuff
Kelly

Reacties

Reacties

Jennifer

Hoi Kelly zou je mij het adres kunnen geven van het gezin waar je nu verblijft dan kan je af en toe een kaartje sturen.

Hoop dat je inderdaad ook bij dit gezin mag blijven want steeds verhuizen is ook niet leuk.
Ik hou je blog in de gaten vind dit leuk om te kezen wat je allemaal gedaan en beleefd heb.

Een heel goed weekend en tot Hoorns.

???????????????? je nicht

anja.zwart@casema.nl

Hoi Kelly, wat super gezellig allemaal, vooral de kerstsfeer. Ik hou er zoooo van hihi. Maar eerst de vierde donderdag van november zo'n super dikke grote kalkoen ???? in een oven. Dat hoort er ook allemaal bij en een americain football wedstrijd kijken. Leuk!!!! Je zal wel erg moeten wennen als je terug komt, want ze hebben daar wel heeeel veeel vrije en feestdagen. Dus geniet nog maar lekker. Fijne voortzetting en tot de volgende blog. Doei doei ????

Ruby

Heee Kell,

Leuk om dit allemaal te lezen!
Heb je het adres dan kunnen we iets leuks naar je sturen!
Ik hou je in de gaten op facebook en je blog ;)

Dikke kus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active