Kelly's Adventures

DC & Homecoming

Alles over DC, spirit week en homecoming!

Eens in de 2 weken heb ik op woensdag advisory. Woensdag 7 okt kwam ik bij advisory en gingen we voor homecoming king en queen stemmen.
Krijgen we de lijst met de 25 meiden die genomineerd zijn, STA IK EROP! Hahaha, was wel leuk de meiden uit me klas stemde op mij en andere meiden vertelden ook dat ze op mij hadden gestemd!

Het weekend voor spirit week hadden we een lang weekend; vrijdag en maandag vrij ivm Columbus day!
Vrijdag ging ik naar Washington DC in DC liepen wij de monumenten tour! Het Lincoln memorial... zoals je het ziet in de films ... en na heel wat monumenten The White House <3
Maar voor we het witte huis bereiken zie ik natuurlijk weer een leuke trui, kopennn!
Bij het witte huis weer wat foto's (natuurlijk!) en dan terug naar de auto... 9 miles verder!
Thuis gekomen is erkneiterharde regen, snel de auto in naar het restaurant met me fam <3!
De rest van het weekend gewinkeld, huiswerk gemaakt, sporten en naar een verjaardag waar we een bonfire hadden (met s'mores!!)
Ohh en de jongen uit Chili bij ons in huis werd uit huis geplaatst wegens ongepast gedrag...

Spirit week begon op
dinsdag met dress pink day savonds pastaparty en de verjaardag van 3 meiden van t team!
Woensdag was seniorskipday en jerseyday ik had een Jersey van de patriots omdat me hostmom fan van hun is... #12 ik moest minstens 2 uur op school zijn om smiddags me wedstrijd te spelen dus was ik sochtends op school en smiddags ging ik winkelen met me hostmom <3
Donderdag homeroom day en vrijdag spirit for school dus schoolkleuren.
Vrijdag middag peprally waarin de hockeymeiden ook liepen; het was echt gaaf om binnen te komen met alle cheerleaders aan de kant en iedereen van school zo hype!
smiddags carnaval(soort kermis) savonds homecoming wedstrijd, precies zoals je het je voorstelt; mensen met hotdogs en pizza in hun hand, smienk op hun gezicht en in de pauze de homecoming winnaars (ik had niet gewonnen :( maar een vriendin van me wel!) we hadden de wedstrijd gewonnen dus het was een feest!

Homecoming dance day;
Druk druk druk!
's Ochtends er vroeg uit om me nagels te laten doen,
's Middags klaar maken met Sonja en Federica,
Eerst thuis foto's maken met Sonja, federica & familie!
Dan door naar Mallory voor de volgende set foto's,
Om 7 uur naar school voor homecoming dance!

Aangekomen op school merk ik al snel alle hakken die aan de kanten staan! Waarom? Geen pijnlijden de hele avond dus waarom houden wij in Nederland onze hakken aan?Geen idee! De hele avond was anders dan een Nederlands schoolfeest; dansen is schuren of gewoon letterlijk droogneuken geen ander woord voor mogelijk (sorry daarvoor!), gratis eten en drinken, er lopen agenten rond die bewapend zijn, er komen liedjes voorbij waarop iedereen het dansje kent waaronder ook de "wip", na het crowdsurfen wordt de muziek stilgelegd maar nadat iedereen zijn handen omhoog houden het appo teken maakt en appo schreeuwt gaat de muziek weer aan!
De avond is al om 10:30 over maar het was super gezellig met de meiden!

Op zondag aan een project werken voor bio die ik op dinsdag heb gepresenteerd. Gemiddelde cijfers nu; 99,5 voor art, 93 voor wiskunde, 92 voor Spaans en 84 voor biologie.

Bedankt voor t lezen!

Knuf knuf
Kelly <3

Reacties

Reacties

Jennifer

Hoi kelly,

Blij te lezen dat het je nog steeds alkemaal bevalt.
Blijf lekker genieten van dezze tijd voor je het weet ben je weer thuis.
Mooie cijfers behaal je ook meis echt super ik jan zeggen als jou nicht dat ik super trots ben op jou. Dikke ???? ???? ???? en tot snel ????????????

Anja.zwart@casema.nl

Hey Kelly, leuk om alles zo te lezen en dat je zoveel meemaakt. Hopelijk heb je nu wel een vaste plek tot het eind van de reis. Geniet lekker en tot je volgende verhaal. Groetjes en kus uit Beverwijk. Bey Bey

hans v boxtel

Hey kelly leuk dat goed gaat ga je zeker volgen nu bij je broer is al. Weer lastig

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active