Kelly's Adventures

Veel meer Ups dan Downs!

Omg het is al weer 21 september! Nog 2 dagen en ik ben al 4 weken in Amerika! Ik ben een slechte blogbijhouder! Sorry maar ik het het veels te druk... Zoo veel gebeurt zo veel gedaan... Leuke en heel wat minder leuke dingen!


Dusja...

9/11 de eerste home football game van De Appo Jaguars. Voor de football game was er een super mooie herdenking voor de 9/11 slachtoffers! Tijdens de game moesten wij (de meiden van de hockey) concessions doen (helpen met verkopen van eten enz...)
Zaterdag naar Syds huis weer een sleepover... Shoppen uiteten film kijken dat soort meiden dingen... Op zondag vrijwilligerswerk in het ziekenhuis en naar een soort boerderij!

Op maandag was het voor mij een rampedag!
Ik wilde niet meer terug naar mijn hostfamilie door heel wat meningsverschillen! Dus maandag avond al me spullen gepakt (in overleg met de organisatie) en van huis gewisseld! Dus nu zit ik tijdelijk in een gezin tot ik een nieuw vast gezin heb!

De eerste hockeywedstrijd op 9/15! Super leuk gewonnen met 0-2 maar toch de volgende dag 3 suïcides rennen omdat de coach dacht dat we met 0-5 hadden kunnen winnen! In de bus terug naar school (om 6 uur) in slaapgevallen samen met Catie... En dan sta je op heel wat snapchat stories! Hahaha kijk maar in me fotoalbum op facebook!

Dus de dag na de wedstrijd lekker veel rennen en die avond lekker uiteten met mijn tijdelijke veel leukere hostfamilie!

Pastaparty?!
Ja ik had er ook niet van gehoord maar het is een pasta diner met het team een dag voor een thuiswedstrijd! Super lekker en gezellig! Ook teambonding na het eten... #wij zijn cheerleaders...

Jammer genoeg was ik ziek na de party en bleef ik de dag van de eerste thuiswedstrijd thuis tot ongeveer 12 uur... Daarna wel naar school en mijn bio toets gemaakt en dan men teampie aanmoedigen!

Vrijdag avond football avond! Maar OMG appo verloor met 0-64! Na de game bij Catie geslapen en zaterdagochtend opgehaald door Syd en der moeder... Niemand gedoucht en ons haar zoals het zat toen we wakker werden... Gingen wij om 10 uur in de ochtend winkelen, ik noem dat Amerikaans!
Na wat kleding rijker maar super veel bespaard te hebben naar Syds huis lekker zwemmen en 's avonds naar Cowtown Rodeo! Super leuk! Anderhalf uur te vroeg aangekomen bij cowtown eerst wat gaan eten in de omgeving.... Er was een echte Amerikaanse Diner dus daar gingen we heen!Zoo leuk met zo'n echt Amerikaanse bar met draaistoelen en lednaamborden! Natuurlijk foto's maken aan de bar en daarna terug naar cowtown.
Bij cowtown aangekomen zien we allemaal cowboys, paarden, koeien en naar tuurlijk stieren.
Na de rodeo, het bullrijden, de kleine stieren en koeien vangen en wat paardenraces is cowtown afgelopen!
Thuis lekker filmpje (pitch perfect) kijken en naar bed!

9/20
Lekker uitgeslapen en ontbeten voor we naar oktoberfest gaan!Op oktoberfest lekker bradwurst en chococake eten en in allemaal attracties!Het was gezellig met me gingss Hannah, sweet syd en little sis Aly!
Terug naar huis om lekker uit te rusten en 's avonds optijd naar bed!

Vandaag weer lekker een wedstrijd gespeeld! 1-1 maar wat is het leuk... Zo fanatiek en zo gezellig!


Jaa...
Ups and downs maar het is super om allemaal mee te maken! Ik ben hier om nieuwe dingen te leren en dat doe ik zeker!

Ben zo blij dat ik deze uitdaging aan ben gegaan!

Thanks for reading my blog <3

Knufknuf,

Kelly

Reacties

Reacties

Fab

je doet het super. Topper!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active