Kelly's Adventures

Blogtijd...

Ohhjaa mijn blog..
Er is hier zooo veel gaande dat ik mijn blog eigelijk een beetje verwaarloos!
Ik begin gewoon bij het begin...

26 aug
Vroeg eruit naar Schiphol, op naar NYC! Omg wat waren er veel tranen... Mis men ouders nog elke dag!

NYC was geweldig! Ik zal op facebook alle foto's zetten! Van lopen op de Brooklyn Bridge tot verdwalen op Times Square, het Vrijheidsbeeld en 5th Ave...
Ge-wel-dig!

Naar mijn hostfam...
Eerste dag geshopt in verschillende supermarkten!
Samen met Agata Alyssa en Dawn terug naar huis!
Zondag met alle Exchange studenten van Ayusa in Delaware eten en bowlen, super gezellig!!

Eerste schoolweek
Maandag mijn eerste schooldag op een Amerikaanse high school...
Ik was zooo nerveus!!! Maar dat was nergens voor nodig! Allemaal gezellige leuke mensen om me heen! Op deze dag mijn rooster voor het semester gekregen... Elke dag Spaans, wiskunde, art en biologie. En na school elke dag hockeyen!
Het is super zo'n rooster, alleen wel vroeg op! Op MileMonday was mijn eerste hockeytraining... dat betekend een mile sprinten terwijl het 34*C is.
Thuis wat eten en rond half 9 naar bed... Want 5:35 eruit, school en 2 uur hockeytraining is best vermoeiend!
Zo is het ongeveer de hele week gegaan optijd naar bed en vroeg eruit!

Weekend
Vrijdag!!!! Iedereen kijkt uit naar het weekend... maar ik tot vrijdag middag niet... Ik miste mijn ouders best wel want mijn hostgezin is vaak niet thuis #homealone ...
Maar op vrijdagmiddag kwamen Catie, Sonja, Mallory en ik erachter dat vrijdag avond een oefen footballgame was, dus dat is wat wij zijn gaan doen op onze vrijdagavond ... American Football kijken!
Catie vroeg of ik bij haar wilde blijven slapen dus tjaa... Sleepover!!
Zaterdag typisch Amerikaans ontbijt (wafels!) en daarna lekker shoppen in een grote Mall samen met Catie en Sonja!
Zondag mijn hostmom der verjaardag geviert!
Maandag was Laborday dus nog vrij! Op deze dag naar de renaissance fair, niet echt mijn ding maar het was uiteindelijk wel leuk! Men eigen parel laten kraken uit een oester! Super gaaf!!

Vandaag men eerste cijfertjes terug... 3x A+ hahah, zometeen met mijn hockeyteam fotoshoot...

Lang verhaal kort;
Het is hier gezellig en warm! Ookal mis ik mijn ouders wel!

Thanks voor het lezen!

Knuf knuf
Kelly

Reacties

Reacties

Lia

Lieve Kelly ,je bent lekker opweg en je zal nog veel nieuwe mensen leren kennen en ontmoeten .
Heel veel plezier voor de komende tijd met de hockey wedstrijden en ook op de speciale dagen zoals 9/11 ......
Dus zet um op en live your Dream ??

Anja Zwart

Hey, wat leuk allemaal, wel al veel dingen gedaan en gezien. Zal wennen zijn, veel alleen. Maar ook voor je het weet ben je ook veel op pad met je vrienden en hockeyclub. Dus komt vast wel goed hoor hihi. Geniet er lekker van en veel plezier. Groetjes van de zwartjes ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active