Kelly's Adventures

Nog één nachtje...

Ja je leest het goed, nog één nachtje slapen en dan is het zover...

Afscheid nemen en dan naar Amerika!

Ookal heb ik al afscheid genomen van familie en vrienden en gister (maandag) ook van mijn oma...

Morgen het "echte" afscheid van pap en mam!

Ik moet jullie ook maar wat vertellen over mijn hostfamily!

Mijn gastgezin bestaat uit een hostmom Dawn, hostdad Jeff, 3 hostzusjes Emily (17), Alyssa (13) en men Italiaanse hostzusje Agata (17).

Daarnaast wonen Opa en Oma Wilson ook bij ons in huis!

Met mijn hostmom en zusjes heb ik al super veel contact gehad, zo kreeg ik van mijn hostzusje Alyssa ook te horen dat zij een hondje (casey) en een kat (meowmeow) hebben (ik ben nu al helemaal blij want ik zou het niet volhouden zonder huisdieren!) en vertelde Agata mij dat wij in oktober naar Comic Con in NYC gaan (ookal wist ik toen niet way dat was) reageerde ik blij want het klinkt leuk! En als kers op de taart heeft Dawn mijn hostmom al contact gehad met de hockeycoach van mijn school!

In de plaatsingsinformatie die ik toegestuurd kreeg stond dat ik in de staat Delaware aan de oostkust tussen Washington en New York kom.

In het plaatsje Middletown staat mijn school; Appoquinimink High School... Tjaa niet de makkelijkste schoolnaam!

Morgen begint dan het avontuur samen met een leuke groep van travelactive 3 dagen New York City onveilig maken!

Ik kan niet wachten om mijn hostfamilie zaterdag te ontmoeten!

Eerst vanavond proberen te slapen en dan afscheid nemen...

Weltruste!

Knuf Knuf

Kelly

ps. als jullie aan de rechterzijkant jullie Email invullen krijgen jullie een mailtje als er een nieuwe blog van mijn geplaatst is!

Reacties

Reacties

Anja

Wauw kelly leuk geschreven hoor. Ziet er allemaal goed uit. Nou tot over een maand of tien. Geniet ervan, morgen even door naar zure appel heen bijten. En dan op naar een geweldig mooi avontuur. Doei doei ????

Lia

Lieve Kelly ,blijf zo schrijven dan kunnen we jou belevenissen in Amerika volgen .
Wat is het spannend geweest de laatste dagen .....
Maar je koffers staan klaar om jou droom in Amerika waar te gaan maken .Heel veel plezier samen met jou host-familie Dikke Kus van Ons XXX

Jennifer

Hoi kelly ik wens je heel veel plezier in Amerika en geniet er lekker van. Hou ons op de hoogte van al je avonturen die je gast beleven. Dikke ????en knuffel van mij

Monique van Baarsen

Super hoor! Het wordt zeker een ervaring die je niet zult vergeten! Jack heeft ook High School gedaan (laatste jaar) ivm Basketball en daarna College en hij heeft er niet alleen fantastische ervaringen aan overhouden maar ook veel vrienden/bekenden.

Geniet ervan en zorg ervoor dat ze thuis idd mee kunnen genieten van wat er allemaal is....want ze zullen je zeker heeel erg missen ;)

Lia, jullie allemaal sterkte met het gemis...maar geniet maar lekker mee....en voor je het weet is ze weer thuis....met heeeeel veel verhalen ;)

Moon van Baarsen

Wat leuk Kelly, succes!!!

Tineke van Baarsen

Wauw Kelly, wat een avontuur!
Heel veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active