Kelly's Adventures

A little Late

Hoi Allemaal,

First of all ik dacht dat ik dit bericht vorige week had geupdate maar blijkbaar niet... Hier dan toch mijn blog;

Het is al weer een maandje terug dat ik een blog heb geschreven dus ik dacht ik ga maar weer even schrijven!


Misschien hebben jullie foto's gezien van mij met een ander gezin?! Zo niet, neem straks een kijkje in me foto album! Ik ben namelijk 4 weken terug van gezin verandert. Eerst naar een familie van Ayusa (de organisatie) zelf en toen naar het gezin waar ik nu zit die absoluut het leukste en beste gezin is!

Afgelopen maand heb ik NYC, Philadelphia en Baltimore bezocht. Ik vind het zo gaaf, elke keer weer als je een grootte stad inrij... Het geeft mij een gevoel die ik niet kan beschrijven, een gevoel van kijk wat ik heb bereikt; ik rij weer in een grote stad in Amerika!

Amerika... Tja het land waar bijna alles kan! Op school nog steeds elke dag 2.5 uur sporten, van track & field naar softball of andersom! Vaak eerder uit school als er wedstrijden zijn bijv. om 12:45 al klaar met school ipv 2:25 omdat je een trackmeet of softballwedstrijd heb op een andere school! De teamfoto's zijn genomen moet nog wachten op het resultaat van track&field maar Softball teamfoto staat tussen de foto's op facebook.
School zelf is ook nog steeds leuk en soms apart; zo heb ik maandag een dode kat gevild. Er zaten zelfs nog kittens in de buik! Over baby's gesproken, bij early childhood hadden we een speciaal harnas ofz. met een buik gevuld met water die we aan konden doen zodat we konden voelen hoe zwaar het is om zwanger te zijn! Maar het leukste vak is Kunst... Ik ben blij dat ik de mogelijkheid heb gekregen om kunst 2x dit jaar te kunnen volgen in verschillende niveaus! Mijn kunst werd uitgekozen om opgehangen te worden in de district Artshow en daar kreeg ik een medaille! Ook zijn we naar Longwoodgardens gegaan, een groot bloemenpark vergelijkbaar met keukenhof maar groter! Ik voelde me thuis... Eindelijk de geur van vers gemaaid gras en bloemen! Ook werd een kunstwerk van mij uitgekozen om opgehangen te worden in een Frozen Yoghurt winkel. De eigenaar wil mijn schilderij kopen net als mijn Artdocent maar mijn werk verkoop ik niet...

Wat is een maand in Amerika zonder shoppen? Ja dat klopt; niets! Hahah ik heb gewinkeld met me familie van de organisatie met me huidige familie en met vrienden al die keren met één goal; promdress & schoenen! Maar wanneer je niet kan vinden wat je nodig hebt eindig je altijd met iets anders!
Over prom; het is vrijdag 13 mei in een hotel; Dover Downs, ik ga met een groep meiden en ik kan echt niet wachten! (ondertussen prom gehad... foto's zullen op facebook komen en ik praat over mijn ervaring in mijn volgende blog!)

Het leuke aan Amerika & het veranderen van gezinnen? Je leert de cultuur het land en jezelf beter kennen! Ik doe meer verschillende activiteiten, zo heb ik vorige week geziplined met mijn hostfamilie! En mijn hostbroer en vader doen carraces!

Ik heb mijn Cap&Gown voor graduation binnen nog 13 nachtjes slapen en dan loop ik over het podium!

Ik hoop dat het verhaal niet te lang is!

Mijn volgende blog zal over Prom, mijn Ouders en Graduation gaan!

Bedankt voor het lezen!
Knuffel,
Kelly <3

"The journey is my home"


Reacties

Reacties

anja.zwart@casema.nl

Superleuk allemaal kelly. Geniet van je laatste tijd daar. En dan weer opmaken voor dit kleine kikkerlandje. Veel plezier nog. Groetjes uit Beverwijk

Jennifer

Goed en leuk te lezen dat je het nog steeds baar je zin heb.
Geniet lekker van dame aandacht van paps en mams en de tijd die hè daar nog eventjes heb.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active