Kelly's Adventures

'Enjoy every moment'

Hoi allemaal,

Meer dan2 weken terug me laatste blog geschreven...
Dus ik dacht ik geef jullie maar weer eens wat updates...


Het is zo apart dat alles hier speciaal lijkt...
Maar er zijn dan ook dingen die hier anders zijn...
Wat gewoon totaal anders is;
- Elke ochtend veels te vroeg opstaan zodat je elke middag 2 uur in zon of regen kan sporten of soms op zondag ochtend om 8 uur,
- Elke ochtend om 7:25 met je hand op je hart naar de vlag kijkend onze plegde of alliegence uit spreken,
- Elke wedstrijd in een stadion spelen en soms 3 wedstrijden per week, ook op maandagavond om 8 uur...,
- Op je verjaardag krijg je van je vriendinnen zo'n leuke helium happybirthday ballon waar je dan de hele dag mee door school kan lopen... loop je dan met smiley ballon en een hartjes ballon...!


De afgelopen 3 weken heb ik weer heel wat gedaan;
- Niet in zomaar een stadion gespeeld maar in het stadion van de universiteit van Delaware om 8 uur 's avonds en dan wordt je naam door de luidsprekers geroepen (super gaaf!), - De echte senior pictures laten maken met cap en gown,
- Jarig zijn, ook al voelde het raar zo zonder ouders had me hostfamilie toch wat leuks bedacht! Na de hockey de traditionele cupcake in je gezicht... heerlijk al die witte en rode slagroom in je gezicht! Ook met kroon en staf uiteten en dan krijg je het grote verjaardagslied van al het personeel...
- Bloemen op een Nederlandse site besteld voor me ouders <3
- Nog wat pasta party's en wat andere hockeywedstrijden.
- Manicure en pedicure in zo'n massage stoel... <3
- Naar een boerderij en stukje paardrijden!
- 'Artistiek' bezig zijn voor mijn final project voor kunst.
- Naar de film en je denkt is niet zo speciaal nee eigelijk niet totdat je in doe leren stoelen zit die alle kanten op kunnen bewegen echt heel grappig!
- High tea met Patti en Sonja in een Engelse tea room! Super lekker!
- Homecoming jurk kopen... Zo'n 50 jurken gepast voordat ik 'de jurk' vond!
- Dunkin donuts als ontbijt omdat die dag een football wedstrijd op tv is die mijn hostfamilie wilt zien!
- Een hurricane... Tenminste we zouden er wat van mee moeten maken maar het ging de andere kant op :( ik vond het eigelijk wel gaaf als het wel zou gebeuren! Gewoon om mee te maken... Hahaha
- Nog wat normale dingen maarja... Het wordt anders een beetje een lange blog!


Het gene wat ik het meeste mis naast me ouders?
- Wandelen met de honden in de duinen

- Het normale Nederlandse eten zoals andijvie met een gehaktballetje!

-Gewoon even nederlands praten...


Alweer 7 volle weken in Amerika... Wat gaat het snel nog maar 12 weken tot nieuw jaar en nog maar 33 weken tot Senior Prom... Wat gaat het dan ook snel!

'The days are long but the year is short.Enjoy every moment.'


Bedankt voor t lezen <3

Knuffels
Kelly

Reacties

Reacties

Kimberly

Heee kel. Ik lees altijd even hoe het gaat. Leuk om je zo te volgen. Xxx

anja.zwart@cadens.nl

Hoi Kelly, echt leuk allemaal. Hoef niet te zeggen geniet ervan. Want dat doe je zeker. Veel plezier verder en tot horens xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active